pelekat pengganti yang tiada

Selamat malam !
after melompat lompat dari blog ke blog lain tadi aq try buka my metro .
tau apa aq jumpa ? eceh . tanya macam aq sorang je plak yang tau .
My Metro kan . opkos semua tau . tapi maybe ada yang taktau lagi tu
ce baca artikel dekat bawah ni . 



KUALA TERENGGANU: “Dulu saya garang dan suka marah suami tapi selepas diceraikan saya amat menyesal. Kini saya tergila-gilakan bekas suami biarpun dia sudah berkahwin lain.
“Untuk mengubat rindu, saya minta kain pelekat dan tuala bekas suami untuk hidu baunya,” kata seorang janda hanya mahu dikenali sebagai Noor.
Wanita berusia 49 tahun itu mengaku perceraian dengan suaminya dua tahun lalu berpunca daripada kesilapannya sendiri yang tidak mahu dikongkong dan suka memarahi suami biarpun ketika itu dia bekerja sebagai guru mengaji al-Quran.

Noor berkata, sikapnya itu menyebabkan rumah tangganya sentiasa diselubungi masalah hingga dia nekad meminta cerai daripada suaminya.


“Selepas bercerai, saya hanyut dalam kehidupan melalaikan seperti sering ke pusat karaoke mengubati kekecewaan,” katanya yang dikurniakan lima cahaya mata hasil perkongsian hidup itu.

asal : my metro


ha . ada yang penah kena macam ni ? err maksud aq yang berperangai macam ni .
aq rasa tak sikit tak banyak tu mesti ada kan ? siapa yang suka kena kongkong ..
ye tak ?
bila kena kongkong kepala pun just pikir nak bebas macam orang lain .
buat macam apa yang orang lain buat sampai satu part kita lupa
orang dekat sisi tu sebenarnya orang paling disayang .

bila da hilang baru kita perasan yang dia tu just trying the best to guide ousrselves 
dari benda tu atau ini ...

sigh ~

****



4 comment:

- said...

perghhh ! sadissss !
abang ! saya sayangkan abang ! HAHAHA
aku salute doh benda ni..
manusia..
ade depan mate,tak sayang !
bila dah tak de,baru kau gegeh2..
YA ALLAH ! nak menyesal pon tak guna..hmmm

Izahir Bin Anuar said...

yang mana yang kau salute ? haha

- said...

ngekk ! grrrrrrrr

Izahir Bin Anuar said...

hahaha

leave ur link here

copyrightbyeizahiranuar