22

22ramadhan hari pertama aq tak sahur =______=

semalam makan just sekali masa berbuka . hari ni tak bangun sahur .. terbaik la gambe . kepala aq da rasa macam pusing pusing da ni -,- " 




lain kali letak bom sebelah telinga ~





10 comment:

myhatiku said...

cian dye x saho..kalo letak bom sebelah telinge,jawapnye tak saho smpai bile2..haha:D

muz said...

a'aah.. bagus sangat tu letak bom sebelah telinga... tak sahur lah sampai bila2...

Izahir Bin Anuar said...

@myhatiku haha . payah sangat nak bangun kan . elok pakai bom je :D

Izahir Bin Anuar said...

@muz
ce suggest mende lain untuk kejut bangun sahur .. selain jam loceng or alarm fon ' =______=

shalina said...

hahaha !
aku dah 2 hari tapi nasib baik badan aku kuat ! hahaha :D..

Izahir Bin Anuar said...

@shalina memang la , malam tu kau da puas membaham . bhaha . cuba kau makan sekali je time buka . lepas tu tak payah makan sampai buka esok hari tu . tegak tak tegak la lutut nati .. kahkah

shalina said...

serious ! sama..aku makan sesenduk je..aku kuat ! kau tak power macam aku weyy ..haha..jom kite lawan silat cekak musang..hahahh :D

Izahir Bin Anuar said...

yuk . lumba korek idung ! kahkah

siti kektus said...

padan muka lagiboleh? ekekeke :p





bom atom lah baru ok, hihihi

sleeping_maniac90 said...

kalo ko msih hidup lps ltak bom sblah tlnga, jgn lpa wt entry tau hahahaha..
ak pn nk gna cra tuh... huk3..

leave ur link here

copyrightbyeizahiranuar